Банер – найпоширеніший і затребуваний на сьогоднішній день матеріал в зовнішній і інтер’єрній рекламі. Завдяки високій міцності, технологічності і досить низької вартості, друкований банер застосовується однаково успішно і для виготовлення рекламних стендів невеликого формату, і для вуличних вивісок, перетяжок, оформлення рекламних щитів, бігбордів і для величезних бренд-мауерів.
Друк на банері сольвентними чорнилом в основному використовується в зовнішній рекламі. Якщо вам треба банер для інтер’єрного використання, замовляйте друк еко-чорнилом без запаху.
Банери можуть бути литими, ламінованим, у виконані із спеціальної сітки, мати різну щільність, структуру і спосіб застосування.
- Литі банери з прогумованого брезентового матеріалу. Такі вироби довговічні, стійкі до ультрафіолету. Підходять для тривалого і багаторазового використання у вуличних умовах і для оформлення інтер’єру.
- Ламіновані банери – досить щільні з глянцевою поверхнею, але менш міцні, ніж литі. Найчастіше використовуються в короткострокових рекламних кампаніях, для виставкових стендів, бренд-волів і в інтер’єрі.
- Банерні сітки – дуже затребуваний вид банерів в зовнішній рекламі. Як і литий банер, банерна сітка стійка до впливу ультрафіолету і довговічна. Основна відмінність – перфорована поверхня, яка знижує вплив вітру. Парусність полотна практично відсутня. Друк на банерній сітці видно здалеку і відмінно підходить для розміщення на фасадах висотних будівель і вікнах.
- Двосторонні банери (Blockout) – банери з чорної прошарком всередині, яка запобігає просвічування і дозволяє наносити зображення на обидва боки тканини. Дуже популярна друк таких банерів для зовнішньої реклами вздовж магістралей в конструкціях «скролл», де рекламні площі працюють в обидві сторони руху машин.
Щоб розмістити банер на рекламній конструкції, також попередньо необхідно зміцнити його краї, встановити люверси.