Широкоформатний друк на папері дозволяє оперативно створювати великогабаритні зображення за невелику, у порівнянні з друком на банері, ціну. У зовнішньому використанні застосовується для короткотермінових (тривалістю у 1-2 тижні) рекламних компаній. У інтер’єрному оформленні такий друк широко використовується як самостійний елемент і як складова частина рекламної конструкції. Для інтер’єрної реклами виготовляється друк більш високої якості, тому як реклама розміщується в безпосередній близькості від потенційної аудиторії.
Залежно від цілей застосування широкоформатного друку використовують різні види паперу:
Back Lite – спеціальна вологостійка папір для підсвічуваних зображень. Головною особливістю цього паперу є її здатність до розсіювання світла. Використовується, як правило, в якості недовгострокового рекламного носія для щитів з внутрішньою підсвіткою – сітілайтів і їм подібних.
Blue Back – спеціальна вологостійка папір з синьою зворотною стороною. Покриття блакитного кольору, нанесене на тильну сторону, дозволяє наклеювати носій на темні і строкаті основи – без колірних спотворень і без просвічування нижчого зображення.
Переваги широкоформатного друку на папері:
- економічність широкоформатного друку на папері
- сучасне обладнання дозволяє отримає повнокольорові, якісні зображення. Протягом невеликого проміжку часу реклама може задовольняти високим вимогам і бути привабливою
- висока швидкість виготовлення.